You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


poniedziałek, 6 czerwca 2011

Maciej Musiał

Maciej Musiał, to młody aktor, którego możemy kojarzyć z przed kilku lat (Hotel pod żyrafą i nosorożcem) lub z takich seriali jak "Ksiądz Mateusz", czy "Rodzinka.pl". Nie będę się jednak rozwodzić nad jego talentem aktorskim lub jego brakiem. Oczywiście chodzi o modę. W ostatnim czasie zauważyłam, że modowo chłopak ten trzyma się całkiem nieźle. Poniżej kilka zdjęć ukazujących jego styl.


NEW




To tyle, tym razem oderwaliśmy się trochę od światowej mody i zwróciliśmy uwagę na krajową. Wiele nastolatków powinno popatrzyć na chłopaka powyżej, ponieważ kiedy zwracam uwagę na co poniektórych z mojego otoczenia, stwierdzam, że jeśli chodzi o męskie wyczucie w modzie, w Polsce jest naprawdę źle.
EDIT: Z powodu wielkiego zainteresowania powyższym postem, dodałam kilka nowszych zdjęć Maćka z odcinków i imprez. Mam nadzieję, że się podobają. (14.11.2011) (12.7.2013)

3 komentarze: