You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


poniedziałek, 7 maja 2012

Street style

Dzisiaj powrót po dłuższej przerwie związanej z wolnym tygodniem i dużą dozą odpoczynku.
Będąc wciąż w klimacie urlopowym mam dla Was kilka najnowszych zestawów street stylowych celebrytek.
Jessica Alba
  • Na początek bardzo lubiana przeze mnie m.in. za lekkość codziennych (i nie tylko) stylizacji Jessica Alba. Aktorka wybrała się na manicure i pedicure, dlatego też jak widzimy do domu wracała już nie w ślicznych, barwnych balerinkach, ale wygodnych żółtych japonkach. Oprócz tego jej luźny zestaw składał się z zielonych spodni z podwiniętymi nogawkami, obszernej ciemno-szarej koszulki, dżinsowej kurtki oraz chustki w kwiatowy wzór. Jak najbardziej "lubię to".
Isabel Lucas
  • Kolejna jest Isabel Lucas, której stylizacja wywołuje u mnie szeroki uśmiech. Aktorka, którą kojarzę z dość oryginalnych kreacji tym razem wybrała teoretycznie prosty zestaw składający się z dżinsów z dość mocno podwiniętymi nogawkami, swetra, czarnej torebki na łańcuszku (Chanel?) oraz brązowych, sznurowanych butów. Czym byłby on jednak gdyby sweterek nie przypominał babcinej robótki w pastelowych kolorach lekko skurczonej w praniu ? Tego typu wybory tylko dla odważniejszych (mam nadzieję, że wiecie, o których konkretnie mi chodzi).
Sienna Miller
Ostatnia już na dzisiaj - Sienna Miller. Aktorka w ciąży trzyma się całkiem dobrze, również jeśli chodzi o to co ubiera. Na wakacjach w Portofino, we Włoszech nosiła: wygodne getry, szary T-shirt oraz oryginalny sweter, do których dobrała słomkowy kapelusz, dużą, czarną torbę oraz modne wśród gwiazd botki Isabel Marant. Jak widać nawet przyszłe mamy podczas urlopu mogą prezentować się całkiem nieźle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz