You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


sobota, 20 sierpnia 2011

Jessica Buurman

www.jessicabuurman.com
Nie wiem czy słyszeliście już o tym sklepie internetowym.
Ja z modowymi akcesoriami, a konkretnie butami stamtąd spotkałam się chociażby na blogu Charlize czy bloo .
Co skłoniło mnie, żeby napisać akurat o nim?
Ponieważ można tam za małą cenę (w porównaniu do oryginalnej) dostać odpowiedniki butów (i nie tylko) takich projektantów, jak Christian Louboutin, Lanvin, Valentino, Miu Miu, Alexander Wang, Isabel Marant, Burberry czy Jeffrey Campbell, a nawet wielu innych. Są one "inspirowane" ich projektami. Oczywiście mamy tu dość duże ograniczenie modelów, ale sądzę, że jeśli komuś bardzo zależy na tym by zostać posiadaczem szpilek wyglądających jak te lub te, powinien być zadowolony.
Oto przykładowe zdjęcia butów dostępnych na jessicabuurman.com :
Shoes from Jessica Buurman shop: 
W sklepie tym można dostać też torebki, a nawet spodnie. Ceny są różne, przykładowo Louboutiny można tam kupić za jakieś 159-179 dolarów. No cóż to i tak mało w porównaniu do kilku tysięcy, które trzeba dać za oryginały.
Mam nadzieję, że ktoś skusi się i zapozna bliżej z Jessica Buurman.
Na dzisiaj to tyle. Pozdrawiam gorąco !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz