You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


środa, 12 października 2011

My favourite fashion bloggers - MAFFASHION

Dzisiaj dość nietypowy post (przynajmniej jak na ostatni okres czasu). Pomyślałam, że możecie być już trochę znudzeni gwiazdorskimi stylizacjami. Co prawda za niedługo pojawi się nowy post z kategorii polskich modelek na światowych wybiegach, jednak jest on jeszcze w trakcie powstawania.
Dlatego też wpadłam na pomysł, by zapoznać was bliżej z moimi ulubionymi szafiarskimi blogami i ich twórczyniami. Większość z nich pochodzi z Polski, jednak nie wszystkie. Będzie to kolejna seria postów, ponieważ ciężko było by zmieścić w jednym. Dzisiaj:

MAFFASHION
Jest to jeden z najpopularniejszych polskich blogów modowych, należący do niejakiej Julii Kuczyńskiej- Julliet K. Był jednym z pierwszych, które odwiedziłam. Teraz wpadam tam praktycznie codziennie. Stylizacje autorki nie zawsze, lecz często przypadają mi do gustu. Dzięki blogowaniu udało jej się zdobyć wiele   interesujących znajomości, dzięki którym prowadzi teraz dość ciekawe życie i staje się coraz bardziej popularna.  Polecam
Kilka (naście) zdjęć z bloga Maff :
Na dzisiaj to tyle. Czekajcie na kolejnego posta o fashion blogerach, za pewne pojawi się już niedługo. Pozdrawiam i jeszcze raz polecam Maffashion.!

1 komentarz: