You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


środa, 25 stycznia 2012

Elie Saab Spring 2012 Couture | Paris Haute Couture

Elie Saab, to jak już wiele razy przyznawałam mój ulubiony projektant sukien.
Kreacje, które tworzy zawsze mają coś w sobie. Nie chcąc przesadzić, muszę określić to jako emanującą od nich magię. Wszystko co wychodzi spod ręki Saaba jest warte grzechu. Co prawda jest również daleko poza jakimikolwiek możliwościami dostępności, jednak co tam, jeśli można po prostu popatrzeć.
Po kolekcji obfitującej w mocne kolory przyszedł czas na modne w nadchodzącym sezonie pastele.
Obszyte koralikami i nie tylko sukienki z kolekcji Couture na wiosnę 2012 są po prostu genialne.
Mam dla was dużo zdjęć, byście mogły nacieszyć oczy.
Co wy na to - podzielacie moje uwielbienie? Piszcie.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz