You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


wtorek, 13 marca 2012

Michelle Williams In Alexander McQueen – ‘My Week with Marilyn’ Japan Premiere

Dopiero co zorientowałam się, że stuknęło mi już 30 tyś odwiedzin. Bardzo się cieszę. Mimo, że zdaję sobie sprawę, że duża część osób, które tutaj trafiają robi to przez przypadek, to wiem również, że część z Was zagląda tu dość regularnie. Dzięki temu wiem, że nie prowadzę tego bloga tylko dla siebie (żeby nie było, bardzo to lubię). Cieszy mnie to i mam nadzieję, że obserwatorów wciąż stopniowo będzie przybywać.

Dziś mam dla Was zdjęcia cudnej Michelle Williams z dzisiejszej, japońskiej premiery hitowego "My week with Marilyn", który przy okazji polecam obejrzeć.
Aktorka jak zwykle wyglądała cudnie, tym razem w w długiej kremowej sukni Alexandra McQueena (kolekcja Spring 2012). Połączyła ją jedynie z ciemno-różowymi ustami, co według mnie było całkiem trafnym posunięciem.
Co wy na to - lubicie styl Michelle? Piszcie.
Pozdrawiam gorąco !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz