You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


czwartek, 6 września 2012

Reserved's Beautiful Story in New York (Fall/Winter 2012 collection)

Po Polce Magdalenie Frąckowiak marka Reserved znów postawiła na "światową" modelkę i do nowej kampanii wybrała Niemkę mieszkającą w Nowym Jorku - Julię Stegner. Muszę przyznać, że w ciągu ostatnich kilku sezonów bardzo rzadko zdarzało mi się zaglądać do Reserved'a, a co dopiero coś tam kupować. Jego kolekcja wydawała mi się najnormalniej w świecie nudna i niewnosząca niczego ciekawego. Rozumiem, że dużo jest ludzi, którzy lubią tego typu ubrania, ale ja już od jakiegoś czasu staram się do nich nie zaliczać ;). 
Dlatego byłam bardzo miło zaskoczona, gdy w najnowszej kolekcji, którą najpierw widziałam w internecie znalazło się kilka naprawdę ciekawych i modnych ciuszków. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia z kampanii reklamowej, a na stronie Reserved dużo więcej - tutaj.
Mi najbardziej do gustu przypadła stylizacja z marynarką i ołówkową spódnicą w piękny wzór.
Co myślicie na temat tej kolekcji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz