You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


niedziela, 27 stycznia 2013

World inspirations

Nie sądzicie, że moda w ostatnim czasie w zbyt szybkim tempie posuwa się naprzód? Gdy zastanawiam się nad tym, co jeszcze chciałabym mieć w szafie praktycznie nic konkretnego nie przychodzi mi do głowy. Oczywiście jest mnóstwo ładnych rzeczy, które z chęcią przyjęłabym pod swoje skrzydła, jednak chodzi mi o konkrety. Marynarki, ramoneski, swetry, koszule, bluzeczki, asymetryczne spódnice, wysoki stan, moro, ćwieki, ombre, baskinki, barok. Można by tak wymieniać bardzo długo. Jest tego mnóstwo z jednej strony, jednak z drugiej nie ma już nic zadziwiającego, pociągającego, wszystko szybko staje się nudne.
Może to ze mną coś jest nie w porządku, jednak naprawdę czuję, jakby nie było już innych opcji.
Najwidoczniej tylko czekam, aż ktoś wyciągnie z rękawa nowy trend, model, cokolwiek co zatrząśnie światem mody i pozwoli mi na nowo się nim ekscytować.
Może właśnie z tego mam dzisiaj dla was mix tego co piękne i niekoniecznie związane z modą.
Enjoy ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz