You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


niedziela, 29 grudnia 2013

Best of 2013

Zdaję sobie sprawę, że najnormalniej w świecie powielam schemat, a coś takiego to z reguły nic dobrego. Nie mogłam się jednak po prostu powstrzymać.
W tym roku przystopowałam trochę ze stylizacjami gwiazd. Dotarło do mnie bowiem, że zdjęcia z czerwonych dywanów przegrywają w rywalizacji z tymi street wear'owymi.
Dlatego też, fakt, że pięknie ubranych gwiazd nie było u mnie w ostatnim czasie zbyt dużo, odbiję sobie to w tym poście.
Przedstawiam Wam mój wybór Najlepszych w 2013.

Rihanna in Azzedine Alaia at the Grammys 
Jessica Alba in Oscar de la Renta at the Golden Globes
 Taylor Swift in Dolce & Gabbana at the Country Music Awards
Alessandra Ambrosio in Roberto Cavalli at the Cannes Film Festiwal
Kate Hudson in Reem Acra at the Tiffany's Blue Book Ball
 Amy Adams in Oscar de la Renta at the Oscars
Jessica Chastain in Armani Prive at the Oscars
 Dakota Fanning in Elie Saab at the Venice Film Festiwal
Jennifer Lawrence Oscars dresses (Dior & Calvin Klein)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz