You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


sobota, 12 lutego 2011

Photo sesions

Today photo sesions : Avril Lavigne, Kim Kardashian, Miley Cyrus, Jessica Alba, Diane Kruger, Lady Gaga, Sindy Crawford. All in one post.
Tym razem sesje zdjęciowe. Postanowiłam przygotować jednego posta, w którym będzie ich kilka. Są to moje ulubione, które składuję na dysku komputera. Znajdziecie tu zdjęcia nowe i te trochę starsze. Polecam i życzę miłego oglądania. Mam nadzieję, że się spodobają.







Jessica Alba






Avril Lavigne






Eva Mendes




Lady Gaga 






Miley Cyrus



Diane Kruger





Kim Kardashian



Sindy Crawford
I hope you liked it. Please comment.
Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobały. Pozdrawiam wszystkich i proszę o wyrażanie swoich opinii w komentarzach. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz