You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


niedziela, 6 lutego 2011

Stylizacje cz II.

This time just two+one stylizations. It looks different, but i hope so you'll like it.

Tym razem stylizacje tylko dwie + jedna. Wygląda to troche inaczej, jednak mam nadzieję, że się spodoba.
Ciemnoniebieska sukienka i szpilki nude. Do tego biżuteria w odcieniach niebieskiego oraz mini torebka od Marca Jacobsa.


Prosta musztardowa sukienka, którą połaczyłam ze szpilkami w ciekawym czerwonym kolorze. Do całości dobrałam złotą biżuterię. I

Tym razem na słodko. Do fuksjowej mini-sukienki postanowiłam dodać szpilki od Christiana Louboutina w równie mocnym kolorze. Całość dopelnia błyszcząca biżuteria-do wyboru.


Jestem ciekawa waszych opinii na temat tego, co wyżej, dlatego jak zwykle proszę o komentarze.
Please comment;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz