You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


czwartek, 1 grudnia 2011

Bershka December lookbook

Już dawno nie wstawiłam tutaj nic podobnego. Po prostu nie było okazji, choć kilka razy zastanawiałam się nad pokazaniem wam kilku interesujących lookbooków. Tym razem nie jest to może jakieś mistrzostwo, jednak coś w sobie ma. Z resztą zobaczcie. Od razu podkreślam, że grudniowa kampania Bershki składa się z dwóch części, z czego ja pokazuję wam tylko jedną-tą, która bardziej przypadła mi do gustu.
Pomarańczowy, zielony i czarny w połączeniu z dość charakterną modelką tworzą całkiem ciekawy zestaw.
Jak wam się podoba, wybrałybyście coś odpowiedniego dla siebie? Piszcie.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz