You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


sobota, 31 grudnia 2011

The best dressed celebrities 2011

Dzisiaj sylwester, a w internecie już od kilku dni pojawiają się wszelakie rankingi. Rozstania i powroty, wpadki, najlepiej i najgorzej ubrani, topowe piosenki, filmy, widowiska i wiele, wiele innych.
No cóż, ludzie bardzo lubią podsumowania.
Ja mam dzisiaj dla was swoją własną listę najlepiej ubranych. O tych ubranych najgorzej raczej nie będę wspominać, bo rzadko się nimi zajmuję.
Oczywiście na pewno o kimś zapomnę. Jeśli chcecie, piszcie, kogo jeszcze chcielibyście dodać do tej listy.
Przy okazji zaznaczam, że mój ranking nie jest specjalnie uporządkowany, nie ma konkretnych  miejsc na podium. Przedstawiam wam po prostu grupę ulubionych. Mam nadzieję, że się spodoba.




The list:
Olivia Palermo
Olivia Wilde
Zoe Saldana
Kate Bosworth
Taylor Swift
Alexa Chung
Lea Michele
Blake Lively
Leighton Meester
Diane Kruger
Kirsten Dunst
Rachel Bilson
Elizabeth Olsen
Miranda Kerr
Rihanna
Emma Stone


Mam nadzieję, że spodobała wam się moja lista. Postaram się uzupełnić ją, jeżeli jeszcze coś mi się przypomni.
Być może pojawi się dzisiaj jeszcze jakiś post.
 Jednak jeżeli nie, życzę Wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku.

Happy New Year Everyone !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz