You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


piątek, 13 kwietnia 2012

Rose McGowan In Preen – 2012 TCM Classic Film Festival Opening Night Gala

Wcześniej nie zwracałam zbytniej uwagi na panią McGowan, jednak tym razem muszę stwierdzić, że COŚ W TYM JEST. 
Połączenie kolorowej sukienki w fantazyjny wzór z kolekcji Preen Spring 2012 z mocno różowymi szpilkami Stelli McCartney oraz białą torebką  Judith Leiber daje całkiem interesujący zestaw. 
Ponieważ stylizacja ta zrobiła na mnie dość duże wrażenie postanowiłam Wam ją pokazać.
Być może spodoba się nie tylko mnie. Piszcie.
Pozdrawiam gorąco i życzę miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz