You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


wtorek, 29 maja 2012

Eva Longoria In Reem Acra – Global Gift Gala

Po udanych wyborach Evy z zakończonej właśnie gali w Caness jeszcze bardziej utwierdziłam się w opinii, że warto od niej dużo wymagać.
Jej kreacja z charytatywnej Global Gift Gali budzi we mnie jednak dość sprzeczne uczucia. Owszem, nie można zaprzeczyć - połyskująca suknia od Reem Acra naprawdę robi wrażenie. Jednak czy aby na pewno to właśnie ta gwiazda powinna w niej błyszczeć?
Ciekawa jestem co o tym myślicie, bo nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ciemne włosy, obramowanie oczu, karnacja i uroda Evy niezbyt pasują do burej, wyszywanej cekinami i koralikami sukni z kolekcji jesień 2012.



2 komentarze:

  1. ona nie jest własnie jakoś bardzo chuda, jest szczupła to fakt, ale wg mnie to dobzre że dba o soja figurę. mediom to się nigdy nie dogodzi. Christinie Aguilerze pisali że bardzo przytyła i co sie z nia stalo i w ogole, Angelinie Joli i Miley pisza ze za chuda. zawsze cos nei pasuje, a jak dla mnei wygląda swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za bardzo miły komentarz :)uwielbiam ją ! totalna piękność <3 ta kiecka nie jest akurat najszczęśliwszym wyborem , widywałam ją w o wiele lepszych outfitach , mam wrażenie że troszkę ją optycznie obciąża a Eva jest dość niska ale co tam i tak cudem jest :)

    OdpowiedzUsuń