You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


czwartek, 11 października 2012

Inspiration mix

Za nami tygodnie mody i mały zastój na blogu. 
Mam nadzieję, że przynajmniej moje fashion-week'owe streszczenia komuś przypadły do gustu. 
Sama pewnie z nich skorzystam w sezonie wiosennym, gdy będę się zastanawiać nad ty, co nowego ładnie będzie wyglądać w mojej szafie lub zakup czego mógł by mi poprawić humor.
Tymczasem by trochę się rozkręcić, mam dla Was mały, a może nawet całkiem duży mix inspiracji.
Enjoy! Mam nadzieję, że choć trochę pozytywnie nastroi wszystkich do życia.

*.*

2 komentarze:

  1. Dzięki, strasznie miło mi to słyszeć, w stu procentach się z Tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje, w szczegolnosci zdj 5 od dolu :)

    OdpowiedzUsuń