You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


czwartek, 20 grudnia 2012

Christmas wishlist

Ostatni tydzień przed świętami już powoli się kończy, a zapewne nie każdy z Was ma  już przygotowane prezenty dla swoich bliskich.
Ja nie będę tutaj dzisiaj tworzyć kolejnej pomocniczej listy dla tych, którym brak pomysłów, bo takich można znaleźć w internecie na prawdę co nie miara.
Pokażę Wam za to kilka rzeczy, o których gdzieś tam w głębi duszy marzę, mimo iż w rzeczywistości nigdy raczej nie stanę się ich posiadaczką.
Tak więc:

Cokolwiek, byle z metką Balmain. 
No może bez przesady, ale prawdą jest, że większość rzeczy tego domu mody, z którymi ledwo się zetknę, wywołuje u mnie zachwyt.

Pigalle
Jak dla mnie bliskie ideału, mimo iż ponoć nie należące do najwygodniejszych. Potrzebne choćby po to, by napawać się ich widokiem.


Elegancka suknia od Elie Saaba

Coś od Chanel, co niekoniecznie jest torebką czy też lakierem to paznokci



5 komentarzy:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te srebrne buciki bardzo ladne:) Szczęśliwego Nowego Roku! Zapraszam na moj blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń