You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


piątek, 25 listopada 2011

Versace for H&M Pre-Spring Collection Preview

Nastąpiła krótka przerwa. Bardzo przepraszam, ale ostatni tydzień był dla mnie dość zakręcony-przygotowanie do konkursów kuratoryjnych zajęło mi większość wolnego czasu. Teraz już jednak jestem z powrotem i postaram się regularnie dodawać coś nowego. Od razu jednak uprzedzam, że wyjeżdżam na weekend, więc możliwe, że kolejny post pojawi się dopiero w poniedziałek.

Tymczasem mam dla was dwa zdjęcia, które niedawno pojawiły się w internecie. Jest to pewnego rodzaju zapowiedź kolejnej kolekcji, którą Donatella Versace przygotowuje dla sieciówki H&M.
Ta, którą w tej chwili możemy znaleźć w wybranych sklepach marki wzbudziła dość sprzeczne emocje. Bardzo szybko zyskała również popularność wśród polskich (oczywiście nie tylko) 'gwiazd', które lubią "tanie" ciuchy znanych marek(pamiętacie co się działo na salonach po prezentacji Lanvin dla H&M?).
Kolejne propozycje przeznaczone są na sezon wiosenno-letni. Jestem bardzo ciekawa tej kolekcji, dlatego też z zapartym tchem czekam na kolejne zdjęcia. Dwa pierwsze możecie znaleźć poniżej.

 Jak wam się podoba? Piszcie.
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Love the floral shoes! Great blog! I'm your newest follower:)
    sequinshoesstrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. In love with the golden heels!Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Fox House giveaway on my blog!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń