You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


poniedziałek, 6 lutego 2012

Arizona Muse for Fendi Spring 2012 Campaign by Karl Lagerfeld

Niecały miesiąc temu pokazywałam na blogu mnóstwo zdjęć z kampanii  Luis Vuitton - Cruise 2012 z Arizoną Muse w roli głównej. Mam nadzieję, ze nie macie jej jeszcze dosyć.
Tym razem modelkę możemy zobaczyć w wiosennej kampanii marki Fendi. Czarno-białe zdjęcia w starym stylu robione pod osłoną nocy przez Karla Lagerfelda na mnie robią wielkie wrażenie.
Urok Arizony, jej krótkie loczki, eleganckie wydanie - to wszystko jak najbardziej przypada mi do gustu. Oby tak dalej i dalej i jeszcze dalej (...) .
Co wy na to? Piszcie.
Pozdrawiam gorąco!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz