You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


niedziela, 26 lutego 2012

Emporio Armani: Milan Fashion Week Autumn/Winter 2012/2013

Dobrze było by zacząć od wyjaśnienia, dlaczego dzisiaj raczę was zdjęciami akurat kolekcji Emporio Armani. Po pierwsze projekty, które marka ta pokazała w tym roku na Fashion Week'u w Mediolanie nie trafiają do mnie wcale. Za dużo w tym satyny i dziwnych krojów, które źle mi się kojarzą.
Gdy jednak zobaczyłam formę pokazu od razu pomyślałam, że całość warto jednak na blogu pokazać.
Modelki przechadzały się bowiem po wybiegu nie tylko w pojedynkę, a również w parach i grupkach. W przypadkach kilku dziewczyn koło siebie nosiły one bliźniacze kreacje co dawało naprawdę ciekawy efekt.
Sądzę, że w takiej formie pokazu jest coś bardzo nowego, innego i wartego uwagi, dlatego też mam nadzieję, że będziemy mogli zobaczyć podobne widowisko ponownie.
Jak wam się podoba ten pomysł? Może jednak przypadły wam do gustu któreś kreacje? Piszcie.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz