You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


środa, 15 lutego 2012

Badgley Mischka - Runway - Fall 2012 Mercedes-Benz Fashion Week

Najczęściej kreacje od Badgley Mischka robią dość duże wrażenie. Najnowsza kolekcja Fall nie przemawia do mnie jednak aż tak. Poniżej pokazuję wam tylko część kreacji, ponieważ reszta najnormalniej w świecie ani trochę nie przypadła mi do gustu. Nie wiem jak Wy, ja uważam poza tym, że całość ogólnie jest niezbyt przyjemna. Chodzi tu również o to, w jaki sposób wystylizowane są modelki oraz cały pokaz. Za pewne o taki efekt chodziło projektantom, jednak według mnie najnormalniej w świecie nie wyszło to dobrze.
Miło było by przeczytać jakąś opinie na temat tej kolekcji, także proszę, piszcie. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz