You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


środa, 18 września 2013

Preen at London Fashion Week Spring 2014

Lubię nie tylko prostotę i elegancję, ale również przemyślaną nowoczesność.
Mogło by się przecież wydawać, że wszystko co znośne zostało już pokazane a jeśli projektanci próbują zaprezentować coś nowego, ich propozycje najczęściej wydają się nie z tej ziemi i mocno przesadzone.
Według mnie wiosenny modern proponowany przez Preen wyszedł jednak naprawdę lekko strawnie. Zakochałam się w tej kolekcji od pierwszego wejrzenia i z każdą kolejną sylwetką byłam po prostu coraz bardziej zachwycona.
Podzielacie moje zdanie czy może jednak wolicie wciąż pozostać przy klasyce?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz