You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


piątek, 15 lipca 2011

'Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2' Premiere


W końcu wszystko dobiegło końca . Jesteśmy już po premierze ostatniej części przygód Harrego Pottera i muszę przyznać, że czuję się z tym fatalnie. To w końcu kawał mojego dzieciństwa i nie tylko. Jeszcze nie miałam szansy zobaczyć filmu, będę ją miała dopiero jutro, ale już spotkałam się z negatywnymi opiniami. No cóż, pooglądamy i zobaczymy. Tak czy siak będzie mi brakować tego oczekiwania na kolejną część. Teraz specjalnie dla was zdjęcia z premier :













Na razie tyle. Może później uda mi się dodać jeszcze jakieś.
Pozdrawiam wszystkich ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz