You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


sobota, 2 lipca 2011

Nails

No i znów was opuszczam. Nie będzie mnie jakieś 2 tygodnie. Żałuję, choć z drugiej strony nie mogę się już doczekać Bułgarii i morza, i widoczków, i wakacyjnego klimatu, i ah - wszystkiego... Mam nadzieję, że wy macie jak na razie udane wakacje. Mimo to proszę byście zaglądali do mnie od czasu do czasu, komentowali.

To tyle, żeby nie było za nudno mam dla was jeszcze trochę zdjęć. Co dość dziwne jak na mnie, będą to paznokcie i wcale nie takie proste, ale trochę "tipsowate". Jeszce nie dawno na słowo "tipsy" przychodziły mi na myśl tylko te na prawdę wyjątkowo negatywne uczucia, jednak to jest coś innego, ciekawszego, wygodniejszego, a tym samym nie tak odpychającego. Miłego oglądania, może któraś z was skusi się na jeden (lub więcej) z wzorów poniżej. Pozdrawiam i miłych wakacji jeszcze raz życzę.



























To tyle, mam nadzieję, że znalazłyście jakieś inspiracje. Ja tymczasem kończę się pakować (módlcie się razem ze mną, żeby wszystko zmieściło się do torby) ;) Pozdrawiam !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz