You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


piątek, 1 lipca 2011

Victoria's Beckham collection

Znów jestem z powrotem, ale tylko na chwilę. Po jutrze rano znikam na jakiś czas. Mam nadzieję, że wakacje macie udane, mimo wahań pogody.

Tym razem najnowsza - letnia kolekcja Victorii Beckham. Całość wypada klasycznie. Jestem ciekawa, co wy na to?

Za chwilę przewiduję jeszcze drugi post. Jutro również powinnam tu na chwilę wpaść (przynajmniej taką mam nadzieję).No cóż na razie to tyle.

Jak myślicie? Można się było spodziewać takiej kolekcji po pani Beckham? Ja muszę przyznać, że kilka z tych projektów zyskało moją "aprobatę". Piszcie co o tym sądzicie. Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz