You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


środa, 20 lipca 2011

Beyonce photo shoot - Complex

Znów znikam, tym razem na jakiś tydzień, ale później w domu pojawię się również na bardzo krótko, więc nie wiem, czy będę miała wtedy czas na jakiegoś posta. Mam jednak nadzieję, że tak.
Teraz mam dla was jeszcze jednego posta przed wyjazdem.
Tym razem sesja seksownej Beyonce dla magazynu Complex. Mamy 3 fotki w czerni i bieli, ale patrząc na resztę możemy dokładnie zobaczyć piękną piosenkarkę pozującą w blaskach tęczowego światła. Co by nie powiedzieć, prezentuje się świetnie.
Co wy sądzicie o tej sesji? Piszcie ;)
Pozdrawiam i udaję się w miejsce gdzie zaznam trochę odpoczynku od miasta. Gdyby nie udało mi się napisać później, to od 2. do 13. sierpnia jestem we Włoszech.












1 komentarz: