You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


piątek, 15 lipca 2011

Z powrotem w domu !

Widzę, że przez moją nieobecność ktoś jeszcze zaglądał na bloga, ale niestety osób takich nie było wiele. W tym czasie ja świetnie bawiłam się w Bułgarii i strasznie żałuję, że pobyt tak szybko się skończył. No cóż - trzeba iść dalej, dopieścić bloga i takie tam. Dlatego też zamieszczam notkę i zapowiadam, że dzisiaj pojawi się jeszcze przynajmniej jedna. 
Na pierwszy ogień idzie kilka widoczków z Bułgarii, miejsca, które odwiedziłam (od razu podkreślam, że zdjęcia są z internetu, bo moje jeszcze nie znalazły się na komputerze).


Na razie to tyle. Jak już zgram swoje zdjęcia, może kilka zamieszczę. Mam nadzieję, że wy też świetnie bawicie się na wakacjach i zdobywacie wspomnienia, których nie zapomnicie do końca życia (mi już się udało, a przede mną jeszcze dwa tygodnie we Włoszech ;) ). Pozdrawiam wszystkich bywalców mojego bloga !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz