You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


niedziela, 21 sierpnia 2011

Fashion inspirations

Dawno już nie było mixu modowych zdjęć. Dlatego też poczułam zapotrzebowanie na takiego posta.
Miłego oglądania.


















































Dzisiaj komputer szaleje, więc na razie tylko tyle. Jutro postaram się o dodanie reszty zdjęć. Jeśli mi się nie uda, to od razu informuję, że znów znikam na tydzień, ale to już ostatni raz w te wakacje.
Pozdrawiam!
(edit - zdjęcia zostały dodane, a ja tym samym żegnam się z wami i mam nadzieję zobaczyć was na blogu za tydzień)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz