You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


środa, 31 sierpnia 2011

Marcelia Freesz - Essenciale's spring 2012 collection

Dopiero co wstawiłam post ze zdjęciami jesiennej kolekcji Zary, gdzie wszystko jest w dość ponurych kolorach. Tym razem mam jednak dla was kolekcję wiosenną marki Essenciale. Ubrania prezentuje modelka Marcelia Freesz, a fotografował ją Gustavo Marx.

Zapowiada się, że wiosna 2012 przyniesie ze sobą nasycone kolorami, miękkie tkaniny, koronki i szerokie, przewiewne spodnie o kroju podkreślającym kobiecą sylwetkę.Zapowiada się ciekawie.

Przypominam również wiosenną kolekcję Givenchy , o której pisałam już jakiś czas temu-można się tam dopatrzyć wielu podobieństw. Jestem ciekawa kolejnych wiosennych kolekcji-jak inni projektanci wykorzystają motyw kwiatowy, kremowych oraz nasyconych kolorów i koronki? Macie jakieś pomysły?
Tymczasem czekamy na kolejną interesującą kolekcję na wiosnę przyszłego roku.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz