You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Katy Perry-Smurfs Premiere

Jutro wyjazd do Włoch. Udało mi się jednak znaleźć ostatni moment na to, by coś jeszcze dla was napisać.
Dzisiaj zdjęcia Katy Perry z premiery nowych Smerfów.Wybrała ona na tą okazję białą mini sukienkę z cekinową Smerfetką oraz proste niebieskie szpilki od Louboutina (w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia). Piosenkarka w dodatku zmieniła kolor włosów. Wygląda jednak na to, że tym razem nie mamy do czynienia z peruką. Katy zafarbowała swoje piękne włosy i to na złoty blond. Według mnie zmiana niezbyt się udała, a artystka powinna jak najszybciej wrócić do starego koloru. No cóż, takie wpadki też się zdarzają. Może się przyzwyczaimy do jej nowego image.
Przy okazji chciałam podziękować, bo widzę, że mimo wszystko codziennie ktoś to zagląda. Jak na razie nie mam na to czasu, ale po wakacjach postaram się dodawać notki codziennie. Może uda mi się zdobyć jakichś wiernych fanów, którzy będą mnie częściej odwiedzać. Poczekamy, zobaczymy.
Tymczasem zdjęcia Katy:



1 komentarz:

  1. blond katy mi nie przeszkadza, przeszkadzają mi zaś jej grube nogi, konkretnie uda co widać na pierwszej i drugiej fotografii.
    Bynajmniej widzę że też się przeniosłaś z onetu, niestety prawda jet taka że tam wszystko się szybciej kręci, ale technicznie onet jest zacofany.Ja się tu dopiero rozkręcam jednak proponuję wymianę linków jeżeli spodoba Ci się u mnie. pozdrawiam http://miasalita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń