You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


wtorek, 30 sierpnia 2011

ZARA-autumn 2011 collection-lookbook

Tym razem mam dla was lookbook jesiennej kolekcji Zary.

Od oglądania letniej kolekcji tej marki można było dostać oczopląsów-kolory dominowały. Jeśli o mnie chodzi, byłam zadowolona, ponieważ reszta dostępnych w Polsce sieciówek totalnie olała trend na mocne kolory. Dlatego też ciężko było gdziekolwiek dostać kolorowe ubrania, tak wszechobecne na wybiegach. Zara jednak nie zawiodła-właśnie tam w tym roku zaopatrywało się większość Polek, które szukały czegoś na prawdę modnego.
Tym razem jednak próżno szukać w Zarze ubrań w mocnych kolorach. Półki i wieszaki zdominowały czernie, biele, beże i brązy. Ogólnie jest dość ponuro, choć ciekawie. Same zobaczcie:

 I jak-co sądzicie o nowej kolekcji, skusicie się na coś? Ja zakochałam się w koszulach i marynarka. Chętnie stałabym się posiadaczką jednaj z nich. No cóż, zobaczymy.
Tymczasem pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz