You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


niedziela, 23 października 2011

Freida Pinto Premieres 'Trishna' in London

Wczoraj (22.10) w Londynie, na premierze dramatu "Trishna" pojawiła się 27-letnia indyjska aktorka Freida Pinto - odtwórczyni głównej roli. Na tę okazję młoda aktorka wybrała czarny, połyskujący kombinezon Ralph Lauren Collection. Dobrała do niego czerwoną lakierowaną torebkę również Ralph Lauren Collection, satynowe buty na obcasie, w tym samym kolorze, z czerwonymi wstawkami oraz odsłoniętymi palcami, oraz brylantową biżuterię (między innymi grubą bransoletę) od Choparda.
Widziałam już kilka stylizacji Freidy i nie zawsze wzbudzały one mój zachwyt. Tym razem jestem jednak oczarowana. Dziewczyna Deva Patela (Slumdog. Milioner z ulicy) wygląda oszałamiająco.
Co wy na to? Podzielacie moje zdanie, czy może jesteście na nie? Piszcie.
Pozdrawiam!
Freida wears Ralph Lauren Collection jumpsuit and bag with Chopard jewelry.
Freida with director Michael Winterbottom. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz