You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


środa, 5 października 2011

Elie Saab-Paris Fashion Week Spring / Summer 2012

Elie Saab! Wreszcie.
To imię i nazwisko kojarzy mi się z klasą i ideałem. Wszystkie projekty jego autorstwa, które kiedykolwiek widziałam przypadały mi do gustu. Tak też jest z tą kolekcją. Przywodzi mi ona na myśl od Essenciale, o której pisałam pod koniec sierpnia, czyli jeszcze przed całym tym Fashion Week'owym szaleństwem.
Co mogę powiedzieć o poniższych propozycjach? Zero czerni, tylko biel i kilka słonecznych, mocnych kolorów, co od razu zaliczam na plus. Pojawia się tu żółty, pomarańczowy, granatowy, zielony, a by nadać całości odrobinę delikatności również biel. Projekty są lekkie, zwiewne. W większości to długie suknie, jednak pojawiają się również krótsze, można zauważyć też zestaw-spodnie i marynarkę w pięknym granatowym kolorze.
Na uwagę zasługują również dodatki-delikatne sandałki oraz przeróżne piękne torebki. Zauważmy, że w większości przypadków suknie są spięte cienkim paskiem w dopasowanym kolorze, ciekawy zabieg dla figury.
 Co tu dużo mówić, jestem zachwycona, a dzięki tej kolekcji po prostu jeszcze bardziej uwielbiam Eliego Saaba. Jego projekty są jak dla mnie idealne, wymarzone.
Czy wam również przypadła poniższa kolekcja? Piszcie.
Pozdrawiam!

1 komentarz: