You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


wtorek, 13 września 2011

Badgley Mischka - Spring 2012 Mercedes-Benz Fashion Week

Kolejna kolekcja, tym razem Badgley Mischka. Elegancja na specjalne okazje i codzienna lekkość-można skwitować ją w ten sposób.
Kolekcja została w pewien sposób podzielona. Luźniejsze propozycje projektanci podają nam ubrane w mocne kolory, za to całą resztę na pastelowo.
Ja osobiście jestem jak najbardziej na tak-James Mischka i Mark Badgley nie zawiedli i idealnie trafili w moje gusta, mimo iż co poniektóre propozycje po prostu nie są "dla mnie".
Co wy na to? Znajdujecie poniżej coś dla siebie? Piszcie.
Pozdrawiam!

Do you like Badgley Mischka - Spring 2012 collection? Please comment!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz