You can copy all photos from this site if you want !

Jeśli dana informacja nie jest zamieszczona, oznacza to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa. Większość materiałów zdjęciowych zapożyczona jest z wszelkiego rodzaju stron internetowych.


niedziela, 18 września 2011

Eliza Doolittle at London Fashion Week

Nie wiem czy pamiętacie Elizę Doolittle. Jest to młoda piosenkarka. Ja kojarzę ją głównie dzięki piosence Skinny Genes , choć nagrała też kilka innych wpadających w ucho hitów. Przeglądając zdjęcia z londyńskiego tygodnia mody, wśród gwiazd które przybyły na pokazy zauważyłam właśnie ją. Muszę przyznać, że jej stylizacje zwróciły moją uwagę, dlatego też postanowiłam, że je wam pokarzę. Są trochę zakręcone, ale jak dla mnie prezentują się całkiem ciekawie.
Rollerblades:
Jak wam się podoba jej styl i to co zaprezentowała podczas London Fashion Week? Piszcie.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz